Subject: Teabepäring
From: Jaan Lõõnik <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Thu, 9 May 2024 18:07:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetav Justiitsministeerium

Avalik-õiguslik juriidiline isik Kohtutäiturite ja Pankrotihaldurite Koda
(edaspidi Koda) tegutseb alates 2010. aasta 1. jaanuarist kohtutäituri
seaduse alusel. Koja registrikood on 74002523. Koja aadress on Tartu mnt
16, 10117 Tallinn.

Kohtutäituri seaduse § 78 punkti 4 sätetest tulenevalt on Koja üheks
ülesandeks usaldusisikute nimekirja pidamine.

Füüsilise isiku maksejõuetuse seaduse § 58 lg 5 sätestab, et
usaldusisikute nimekirja ei kanta isikut, kellelt on võetud vandetõlgi
kutse vandetõlgi seaduse § 28 lõike 3 punkti 3 alusel.

Kohtutäituri seaduse § 97’2 punkti 3 alusel kontrollib usaldusisiku kutse
taotleja usaldusväärsust Koja metoodikakomisjon.

Eeltoodut arvesse võttes ning juhindudes füüsilise isiku maksejõuetuse
seaduse § 58 lg 5 ja kohtutäituri seaduse § 78 p 4 ning 97’2 p 3 sätetest

palume:

edastada Kojale andmed, kellelt lisatud nimekirjas esitatud 20 isikust,
kes taotlevad usaldusisiku kutset, on võetud vandetõlgi kutse vandetõlgi
seaduse § 28 lõike 3 punkti 3 alusel.

Soovime päringu tulemused saada Koja e-postiaadressile:
<mailto:[email-masked]> [email-masked] hiljemalt 22.05.2024.

Lugupidamisega

Jaan Lõõnik

Nõunik

6464619

www.kpkoda.ee

LISA

Usaldusisiku kutset taotlevad isikud

Piret Altosaar

48709270331

Anna-Liisa Arukask

48306224214

Agu Eichenbaum

37412285716

Evelyn Eichhorst

47501254214

Terje Eipre

46806182757

Jana Jõesalu

47701094214

Aivar Kamal

39908120868

Katre Kivi

48703292778

Aive Kolsar

47506036523

Leana Land

49203036830

Indrek Lepsoo

37611282726

Galina Lunina

48809103717

Elina Madal

46708222750

Kalev Mägi

35708030258

Krista Paal

46008076511

Raivo Piirla

35405310227

Kauri Rattus

36405260214

Kaire Reier

47908210256

Jüri Truuts

37001240323

Urmas Võimre

37902130277